zaterdag 13 maart 2010

Lente is in aantocht

Zelf ben ik een groot fan van de winter. Tenminste als de winter koud is en er veel sneeuw valt. Deze winter mochten we denk ik niet klagen en samen met de Schotland trip heb ik genoeg sneeuw gezien. Toch ben ik het nu wel een beetje zat en mag wat mij betreft de lente komen. De eerste grutto’s zijn al in Nederland aangekomen en ik kan niet wachten om hun luide roep te horen. Dan is het wat mij betreft pas echt lente. De nodige plannen heb ik voor dit jaar alweer uitgedacht en ben nu druk bezig om wat gebieden te verkennen en bepaalde soorten te spotten zodat het mij in de lente weer tijd scheelt en deze kan gebruiken voor de fotografie. Ondanks dat ik al veel fotomaterieel heb, blijft deze soort mij boeien en hoop met name de vliegbeelden nog beter te krijgen. Grutto’s op paaltjes zijn er genoeg, maar met het juiste licht is er best nog wel wat unieks van te maken. Veel tijd zal ik besteden in de vele polders en hopelijk wordt het net zo’n succes als vorig jaar.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten