dinsdag 24 augustus 2010

Arty farty Eagles

Net terug uit Noorwegen en de meeste beelden zijn al bewerkt. Mijn doel was om de zeearenden te fotograferen, maar dan ook in een geheel andere en unieke setting, namelijk tegenlicht. Vanuit een deinende boot viel het niet mee om deze snelle vogels zowel horizontaal als verticaal in de zoeker te houden. Zoveel dingen waar je rekening mee moet houden voordat de vinger de sluiterknop indrukt. Soms werd ik echt verrast en zag ik de zeearend niet aankomen en een poging om het alsnog in de zoeker te krijgen mislukte. Maar tevreden ben ik zeker. Ik mocht fotograferen in 5 verschillende territoria. Iedere keer weer een andere achtergrond, wind en zonrichting. Uitdagingen genoeg en de week vloog voorbij. Hierbij een kleine selectie van wat beelden.

gr. Edwin Kats













5 opmerkingen:

  1. Beste Edwin, het ziet er naar uit dat je je optimaal vermaakt hebt!
    Erg fraai!
    mvg
    Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer zeker Marc:) Kan niet wachten tot februari volgend jaar. Dan mag ik ze weer bewonderen in een winter setting.

    gr. Edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie shots, vooral de laatste serie.

    BeantwoordenVerwijderen