maandag 27 juni 2011

Old Gimmers Disco party

Een uitnodiging voor de 60e verjaardag van Tim Cleeves - een reisgenoot van de Atlantic Odyssee - of ik zin had in zijn 'Old Gimmmers Disco Party' in Newcastle. De uitnodiging ging gepaard met een foto van Tim met een aap op zijn hoofd, ongeveer even serieus als je de beste man ooit zal meemaken - dit wilde ik voor geen goud missen. Natuurlijk was ik erbij!

Mijn oude reismaat van deze trip, Sander Lagerveld, was ook van de partij net als enkele andere oud-opvarenden. Garant voor een mooie avond met veel oude herinneringen en de volgende ochtend weer een ervaring rijker.

Aangezien het feest in Newcastle was kon een bezoek aan de Farne Islands niet ontbreken, het was alweer veel te lang geleden dat ik hier was geweest. Vanwege tijdgebrek alleen een middagtoer kunnen nemen maar de beleving was weer fenomenaal. De eilandengroep staat bekend om zijn vele 10.000-den Papegaaiduikers en die lieten het niet afweten, net als de vele Noordse Sterns die je het leven zuur maakt als je door de kolonie loopt. Tot bloedens toe kunnen je ze verwonden als je niet uitkijkt en dat is meestal als je met een camera voor je gezicht loopt.

Alvast twee kleine sfeerimpressies. Kan niet wachten om weer een keer terug te gaan en dan echt weer de tijd te hebben om alles te fotograferen.

Papegaaiduiker


Noordse Stern

Geen opmerkingen:

Een reactie posten