donderdag 11 februari 2010

De paden op...

Op woensdag heb ik nu ouderschapsverlof. Gisteren was precies zo'n dag waarvan je denkt: waar kan ik nu met twee kinderen naartoe?

Gelukkig lag er 's ochtends sneeuw en was het onbewolkt. Tijd om een rondje te rijden met de auto en wellicht wat leuks te fotograferen.
Het was een prachtige zonsopgang toen ik bezig was de kinderen aan te kleden en met hen te ontbijten.. ;)

Laatst las ik dat bij Sassenheim/Warmond een zeearend was gezien. Nu is dat precies het gebied waar ik steeds langskom met de trein en dan denk hoe ik daar het beste kan komen. Onderweg behoorlijke sneeuwbuien gehad, maar toen ik aankwam zag het er toch aardig uit.

Een indruk van de Warmonder Eendekooi / Kooipolder:












Geen vogel in de lucht te zien, dus snel weer in de auto bij de rest van de family.

Even verderop waren nog wat koperwieken aan het scharrelen:








Al met al toch een leuk tochtje.
Mochten jullie nog tips hebben voor een leuke trip op de woensdag, mail me dan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten